IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Azure

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 19

Wie ben ik?
Naam: Jorien

BerichtOnderwerp: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:11

Ja, dat staat in al die kranten en tijdschriften. Wtf? Ze doen net alsof THG net ontstaan is? Die boeken bestaan al een tijdje, hoor, dummies. En ze waren ook al heel populair.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jugband Blues

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 20
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:15

Inderdaad.
En ik wil niet dat het supergroot wordt ivm irritante nepfans.

Azure

Wie ben ik?

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:17

Jap. Inderdaad. Echt, allemaal meiden uit mijn klas, van die make-up dozen: "Oh ja, Jorien, jij ging toch naar die ene film... wat was het ook al weer? O ja, The Hunger Games? Is die leuk? Ja, ik wil ook gaan. Die acteurs zijn ook echt knap, hè?"
En ik zat daar echt zo bij: "The Hunger Games is niets voor jullie."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Burtonized

Aantal berichten : 309
Leeftijd : 20

Wie ben ik?
Naam: Jolien

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:20

Hmpf, ik vind je titel niet kloppen. Twilight is, naar mijn mening, slechts een mierenscheet in vergelijking met Harry Potter, maar goed.
Tja, je zult dat soort dingen altijd hebben. Zodra er een film van een boek uitkomt ontstaat er negen van de tien keer een hele hype vanwege de acteurs.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Azure

Wie ben ik?

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:22

Ja, sorry, ik zet hier slechts neer wat ik in tijdschriften etc zie staan. xD
Ja, inderdaad, dat is echt heel ergerlijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cannabis

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 62

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:29

Het maakt mij echt niet zoveel uit eigenlijk

Azure

Wie ben ik?

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 18:34

Cannabis schreef:

Tsja, ik erger me nogal snel. xD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Curiosity

Aantal berichten : 164
Leeftijd : 18

Wie ben ik?
Naam: Margaux

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   vr 23 maa - 20:53

Ik vind het vooral onzin. HAHA Serieus, het verhaal is leuk, hé, maar ik irriteer me er vooral aan dat het sowieso na de hype van een week of twee de nepste fans over blijven die zo ongeveer de filmposter hebben gezien.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Turn me On

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 18

Wie ben ik?
Naam: Sasha

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   za 24 maa - 8:06

Cannabis schreef:

Mij maakt heet ook niet zo veel uit HAHA
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Girl on Fire

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   za 24 maa - 10:41

Ik heb haat aan fakefans. Ik bedoel, je mag best fan zijn van de film, be my guest, maar als je dan gaat roepen dat je de grootste fan bent terwijl je alleen de film hebt gezien en dan meteen doen alsof je alles er vanaf weet, dan zit ik echt zo te knarsetanden "loop weg naar de vijfde dimensie en kom niet meer terug"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"   Vandaag om 8:49

Terug naar boven Go down

Overal staat: "The Hunger Games wordt net zo groot als Twilight en Harry Potter!"
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 45th Hunger Games: The Reapings
» Faceclaim directory - kids

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Algemeen :: Off-Topic-
Ga naar: