IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Extra.Terrestrial.

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 17

Wie ben ik?
Naam: Winoa

BerichtOnderwerp: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 16:14

Black: een kruising tussen punk, goth en mijn fantasie 8D albino
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
briiittxx

Aantal berichten : 98
Leeftijd : 19

Wie ben ik?
Naam: Britt

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 16:20

Ehm. Tja. Ik heb niet echt een stijl... weet niet hoe ik het kan noemen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Extra.Terrestrial.

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 17

Wie ben ik?
Naam: Winoa

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 16:23

elephant
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Curiosity

Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 18

Wie ben ik?
Naam: Margaux

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 16:38

Het komt neer op jeans, vesten die blijkbaar alleen ik draag, maar die je wel in alle mainstream-winkels vindt, en gewone truitjes. Ik draag geen truitjes waar het woord "sexy", "swag" en dergelijke opkomt omdat ik die gewoon dom vind. Ik ben vrij mainstream qua dat. Baretten zijn leuk, haarbanden ook. Mijn kruisjesketting ook.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
briiittxx

Aantal berichten : 98

Wie ben ik?
Naam: Britt

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 16:39

Curiosity schreef:
Het komt neer op jeans, vesten die blijkbaar alleen ik draag, maar die je wel in alle mainstream-winkels vindt, en gewone truitjes. Ik draag geen truitjes waar het woord "sexy", "swag" en dergelijke opkomt omdat ik die gewoon dom vind. Ik ben vrij mainstream qua dat. Baretten zijn leuk, haarbanden ook. Mijn kruisjesketting ook.

Nee, die truitjes zijn inderdaad vreselijk. Hmm, ik draag meestal strepen. Vestjes erover heen, 'vierkanten' shirtjes, die los vallen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Turn me On

Aantal berichten : 190

Wie ben ik?
Naam: Sasha

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 17:06

In een paar woorden: jongens achtig en sportief. Voor speciale gelegen heden een bloesje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Water

Aantal berichten : 155
Leeftijd : 20

Wie ben ik?
Naam: Michelle

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 18:13

Ik kan het eigenlijk niet beschrijven. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en trek het aan. Ik ben niet van het hele chique, maar ook niet van het tegenovergestelde. Ik draag lage broeken, strakke rokjes, losse shirts, strakke shirt, vesten, blousjes... Eigenlijk alles wel. Dus ik weet niet hoe ik mezelf moet omschrijven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Azure

Aantal berichten : 114

Wie ben ik?
Naam: Jorien

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 18:14

Ik denk meisjesachtig of zo, maar dan niet huppelig, maar meisjesachtig (oké dan), met streepjes en stipjes en vlechtjes en strikjes en dat soort tuttigheid. Maar wel altijd gecombineerd met iets stoers als een spijkerjasje of broek of whatever, dus ja, ik weet niet echt. xD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Girl on Fire

Aantal berichten : 23

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 18:57

Spijkerbroeken en shirts. Af en toe draag ik een spikesriem/halsband, en ik ben niet HELEMAAL standaard, dus een beetje wijd en zo.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Flora

Aantal berichten : 26

Wie ben ik?
Naam: Yin

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    zo 18 maa - 19:03

Hm.. Ik ben niet echt die altijd kijkt naar wat 'in' is. Ik draag meestal simpele kleren, of kleren met bloemenprint en daar gewoon een jeansbroek onder. Ik draag nooit rokjes/jurkjes, alleen bij speciale gelegenheden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gentlerain

Aantal berichten : 290

Wie ben ik?
Naam: Nina

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    ma 19 maa - 7:13

Ik draag wat er in mijn kast zit/ligt/chillt. Dat kan ik niet echt een 'stijl' noemen, vind ik zelf. Ik probeer wel steeds vaker is 'aparts' te dragen. Haha, dat klink echt kneus. Ik ben kneus.

Laatst aangepast door Gentlerain op zo 30 aug - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Burtonized

Aantal berichten : 309

Wie ben ik?
Naam: Jolien

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    ma 19 maa - 11:49

Uiteenlopend van zwarte kleding, die misschien jongensachtig genoemd kunnen worden, naar fleurige, meisjeskleding en jurkjes en rokjes en zo. Gheghe, mijn stijl is uiteenlopend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jugband Blues

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    ma 19 maa - 16:16

In mijn hoofd ben ik een soort Lady Gaga gemengd met Sweeney Todd, maar in het echt ben ik vrij simpel gekleed, haha.

Cannabis

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 62

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    ma 19 maa - 16:18

idk Ik denk "grunge" maar ook gewoon mainstream gemixt met idk grunge en lief HAHAHHA gaat lekker samen

Turn me On

Aantal berichten : 190

Wie ben ik?
Naam: Sasha

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    wo 21 maa - 10:17

Cannabis schreef:
idk Ik denk "grunge" maar ook gewoon mainstream gemixt met idk grunge en lief HAHAHHA gaat lekker samen

Whut? XD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Vandaag om 8:47

Terug naar boven Go down

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Algemeen :: Lifestyle-
Ga naar: