Delirious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
+20
ellylovesyoux
briiittxx
Turn me On
XSuske
Little Prim
Marilou
Raiina_x
magicintime.
Girl on Fire
Exhibition
Gentlerain
Jugband Blues
Cannabis
Water
Azure
Nephilim
Curiosity
Depressed
Burtonized
Admin
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 19-02-12

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 16:49

Het lijkt me wel duidelijk wat ik hiermee bedoel, stel je eens gezellig voor. Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://delirious.actieforum.com
Burtonized

Burtonized


Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Jolien

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 17:00

Nou, hoi, ik ben dus Burtonized. Mijn echte naam is Jolien en ik ben vijftien jaar - voor nog anderhalve maand. Ik heb niet-gescheiden ouders, twee zussen en twee katten.
Ik ben slecht in dit soort lijstjes, lol, dus ik zou eigenlijk niet weten wat ik er verder in zou moeten plaatsen? Maar goed, ik zet hier wel wat onzin neer, gheghe.
Ik ben dus Jolien (bijnamen zijn toegestaan) en ik ben obsessed met 'The Nightmare Before Christmas' en 'Disney'. Zo ben ik dus ook op de naam 'Burtonized' gekomen. Het is de naam 'Burton' (van Tim burton), veranderd in een soort werkwoord.
Ik hou van rpg'en, verhalen schrijven en tekenen en zo en ja, ik weet verder niet wat ik hier niet meer zetten, vrees ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Depressed

Depressed


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wonderland

Wie ben ik?
Naam: Jet

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 17:21

Hallo. Ik ben Jet, over een week 14 jaar, dus degenen onder ons met een brein zullen wel hebben uitgevogeld dat ik nu 13 ben. Ik hou van een heleboel dingen, zoals o.a. schrijven, lezen, THG, The Script, RPG'en, House, Vampire Knight, Tumblr en de Goo Goo Dolls. En dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://girlwiththelittlehat.tumblr.com/
Curiosity

Curiosity


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 25

Wie ben ik?
Naam: Margaux

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 18:13

Ik ben Margaux. Toevallig. Aangezien ik dertien jaar geleden het levenslicht zag, ben ik nu dertien jaar. Zoals ik altijd vrolijk verkondig, word ik dit jaar veertien jaar. Oké, dat duurt nog zo ongeveer een dikke acht maanden, maar boeie. Ik deel mijn verjaardag met mijn leerkracht Frans. En ze heeft een dochter die stottert. Ik stotter ook. Nu hoop ik dat ik van hartje niet geadopteerd ben. Ik wil niet van haar afstammen. Heel gedoe. Anyway. Ik ben een aandachtshoer, hoewel ik wel een subtiele ben. Stiekem eis ik altijd aandacht, maar ik heb hersens genoeg om het te verpakken alsof ik gewoon iemand nodig heb die aardig is. Ben ik heel goed in. Ed Sheeran is nu op Jim, dus ik zet Jason Chen even op pauze. I'll pick you up when you're down. Weet ik veel wat de lyrics zijn. Anyway, ik zag het lied "Curious" staan bij de suggestielijst staan. Daar komt mijn naam. GEEN ANDERE BOODSCHAP. Oké, ik ben een nieuwsgierig, maar "rariteit" klinkt leuker. Anyway. Ik houd van schrijven, dansen, heb een "zwarte" humor. Sarcastische. Humor die geen kat snapt, terwijl ik plat lig. Heb ik nog ruzie mee gehad. Dat was grappig. Zo'n mens die veel te gepassioneerd was en geen enkel werkelijkheidszin in zich had ging zeggen dat ik ongelijk had en dat ik praatte over zelfmoord. MAAR DAT DEED IK NIET Oké, Ed Sheeran is gedaan. I'm a solo player, in this game for two." We eindigen met de constatering dat ik niets zinnigs heb gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nephilim

Nephilim


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Pim

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 18:23

Hi, ik ben dus Pim. Sommige van jullie kennen me waarschijnlijk al door m’n geweldig grote ego. (Waar ik lichtelijk trots op ben.) Ik ben op 04/11/1996 uit de baarmoeder van m’n moeder getrokken, en ben nu dus 15 jaar oud. Ik ben behoorlijk vreemd en ben op school nogal een ’’Outcast’’. Ik speel bass gitaar en zing nogal vaak. Ik schrijf ook heel veel. (Daar zullen de meeste me ook wel van kennen door m’n beroemde Lloyd en Dane.) Ehm M’n muziek smaak ligt vrij ver uit elkaar. Van RED naar The Glitch Mob naar The Hoosiers. Ik heb een lichte obsessie met engelen en alles erom heen ook al ben ik zelf niet gelovig. Vandaar ook m’n naam Nephilim, dit staat voor een gevallen engel de zijn bloed heeft gedeeld met een mens. Ik wil nu best een hele geschiedenis geven van hoe ze gevallen zijn. (Naja de weg die ik volg.) Anyhoew. Dit ben ik dus. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 18:37

Ja, hoi, hallo, whatever, ik ben Jorien. Ik ben 14 jaartjes maar word in mei 15, ja ja. Ik zit in 3 HAVO en als ik niet héél hard mijn best ga doen op school zit ik daar volgend jaar nog steeds. Ik lees graag, schrijf veel en ben ook dol op tekenen. Over hoe ik in elkaar zit... ik ben vaak bang voor de mening van anderen, durf nooit ergens nee op te zeggen en ik ben dus gewoon best wel raar. Verder ben ik rustig. Ik maak niet snel topics voor aandacht. Oké, dat klinkt echt arrogant, vind je ook niet?
Ik ben dus echt slecht in zulke verhaaltjes, dus dit was het. Ciao.


Laatst aangepast door Azure op zo 18 maa - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Water

Water


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Michelle

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyza 17 maa - 19:40

Hoi. Jullie verhaaltjes zijn echt leuk. Ik kan dat niet, dus dit wordt stom. Ik ben Michelle en ik ben 15 - over vijf maanden word ik 16. Ik ben vrij veel bezig met waterpolo. Ook vind ik het leuk om te... eh ja lachen, lezen, en af te spreken met vriendinnen, right? Oh ja en ik ben een ijsmeisje. Ik verkoop ijs voor de lol. Je wil niet weten hoeveel vreemde types er zo langs komen op één dag. Leuk om te zien. En te lachen. En daar houd ik van. Anyways, jullie zeggen ook allemaal hoe jullie in elkaar zitten, laat ik het proberen. Vrijwel iedereen zegt dat ik "echt raar" ben. Ben ik het zelf wel mee eens. Ik snap mezelf vaak niet, laat staan anderen. Ik ben af en toe een enorme flapuit, soms ook alles behalve. Soms ben ik heel rustig, soms ben ik druk. Maar ik ben leuk. Dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cannabis

Cannabis


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 70

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 8:48

Ey lol
Ik ben Evelyn en ik verkoop wiet (van pixels) Ik houd van RPG'en, lezen (THG Harry Potter etc.) enne idk muziek ofzo. Ik ben nogal raar ja ok. Ik kan niks anderes verzinnen, maar het is nog maar 10 uur 's ochtends so don't judge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 11:00

Errr okay, voorstellen is echt leuk joh. Mijn naam is Aaricia en ik ben 15 jaar jong. Ik zit in de vierde klas en doe gymnasium (E&M - C&M combinatie voor de geïnteresseerden). Ik houd van schrijven, lezen, rpgen en muziek! Vooral van Pink Floyd, The Vaccines, Foster the People, Cage the Elephant en meer...
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden I guess. Oh, ik houd ook nog van films hahaha. En ik zit op yoga en piano maar ik ben niet lenig en kan geen noten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gentlerain

Gentlerain


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Nina

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 11:07

Oké. Nina, aangenaam, hier komt zomedadelijk een héél interessant stukje over mij te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Exhibition




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-03-12

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 11:08

Ok. Mijn "leuke" verhaaltje wordt lang niet zo leuk als die van jullie :') maar goed. Ik ben Iris en ik ben 16 jaar. Ik zit in de vijfde en ik doe HAVO dus ik doe dit jaar eindexamen en ik heb het belachelijk druk :c
Ik hou van schrijven, lezen, muziek luisteren, RPG'en en ik heb een vreemde obsessie voor films en tv-series. Ik kijk er veel.. Heel erg veel - eigenlijk te veel en daar lijdt mijn school onder - maar ja. Verder hou ik van musical. Ik zing eigenlijk overal, ieder moment van de dag en ik maar soms rare dansjes in de gangen ofzo. Over het algemeen wordt ik aangezien als iemand die raar is - en dat klopt ook wel. :3 maar ik ben er trots op, dus tja.

Ja.. Ik denk dat dat het wel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl on Fire

Girl on Fire


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12
Woonplaats : District 12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 12:42

Hoi, ik ben Eleonora. Ik heb de naam Phoenix gekozen omdat A) ik als ik een Hunger Games fanfiction schrijf ik altijd Phoenix Tempest gebruik als hoofdrolspeelster, en B) omdat ik hem ook al had bij de WVW site (A). Ik ben dus bigbigbig fan van de Hunger Games, op gSm zie je dat ook aan mijn model, die heb ik ergens in december een Katniss-outfit aangetrokken, en nooit meer uitgedaan hahah. Ik haat mijn leeftijd, dus die sla ik lekker over. Verder houd ik echt diehard veel van schrijven en RPG en dat is denk ik het enige waar ik een beetje goed in ben. May the odds be ever in your favor.

Voorstellen 1813413Ou8gnCCI
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
magicintime.

magicintime.


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 25

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:10

Hoi, ik ben dus magicintime. Mijn echte naam is Michelle en ik ben 13 jaar. Ik zit in de 1ste klas van het VMBO-TL. Ik houd erg van schrijven, muziek luisteren, acteren, computeren, tv-kijken, lezen en teken haha Very Happy
Voor de rest ben ik echt een enorme, enorme fan van Harry Potter, The Hunger Games en Pirates Of The Caribbean. Ik wordt gezien als een rustig en stil meisje, maar soms kan ik ook erg druk zijn naja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Raiina_x

Raiina_x


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-03-12

Wie ben ik?
Naam:

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:13

Hoe moet ge een avatar toevoegen? Ik ben Raiina_x aka Raina, ben nieuw! Wat kan je hier zoal op doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:16

Raiina_x schreef:
Hoe moet ge een avatar toevoegen? Ik ben Raiina_x aka Raina, ben nieuw! Wat kan je hier zoal op doen?

Je bent nu een beetje off-topic maar ik zal het toch even uitleggen...
Je kan een avatar instellen door naar Profile te gaan en vervolgens bij de tabbladen avatar aan te klikken.
En je kan hier gewoon praten en zo! Smile.

Let wel op dat je je vragen de volgende keer bij het goede forumonderdeel plaatst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilou

Marilou


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 18-03-12

Wie ben ik?
Naam: Marilou

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:18

Hallo!
Ik ben Marilou.. wat ook mijn echte naam is dus haha. Ik ben 16 jaar en ik zit op dit moment in 5 vwo. Mijn hobby's zijn: Piano spelen, tekenen, photoshoppen, foto's maken en lezen. Ik ben een grote fan van Walt Disney en daarnaast Harry Potter. Over het algemeen sta ik altijd open voor nieuwe dingen en sta ik gelukkig in het leven. Ik kom snel onzeker over maar ben eigenlijk totaal niet onzeker over mezelf. Leer je me kennen dan zal je zien dat ik spontaan ben en juist graag de leiding neem als het gaat om groepswerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Little Prim

Little Prim


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 23

Wie ben ik?
Naam: Luhe

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:29

Hi! Ik heet Luhe en ik ben 11 jaar. Ik word in mei 12 (= Ik ben Chinees, dus vandaar dat ik zo'n naam heb die je niet vaak hoort haha. Nou ja, ik houd van Lezen, tekenen, dansen en schrijven, alhoewel ik nooit zin heb om naar dansles te gaan Razz Ik kijk ook heel graag anime. Mijn naam ''Heartfilia'' komt van de serie Fairy Tail (anime) hihi. Ik lees graag boeken als The Hunger Games en Harry Potter. Nou ja, ik ben fan van fantasy verhalen. Je ziet aan mijn naam op gSm ook wel dat ik heel erg fan ben van THG (Hunger Games). Ik heb ook een Prim-look die ik al sinds december of zoiets heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
XSuske

XSuske


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-03-12

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:32

Hey ik ben xSuske, op gsm AveryCarlyle en ik ben totaal fan van paarden en van one direction Razz
Ehm verder ben ik 14 jaar en tja... heb ik bruin haar... xD
Xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:35

Hallo,
Nou ehm, ik ben Sasha en ik heet hier dus Dream. Ik ben dertien jaar oud en zit op dit moment in de eerste. (ben dus een brugmug.) Ehm ik doe de stroom VMBO TL. Voor de rest zijn mijn hobby's: tekenen (ook al ben ik er niet bepaald goed in ;P) Lezen, voor al de twilight boeken vind ik erg gaaf om te lezen en ik vind het ook erg leuk om muziek te luisteren. Natuurlijk vind ik meerdere dingen ook leuk zoals RPG'en.


Terug naar boven Ga naar beneden
briiittxx

briiittxx


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26

Wie ben ik?
Naam: Britt

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:37

Hoi!
Ik ben Britt, 14 jaar oud en doe 2HAVO. Ik kwam op deze site via goSupermodel. Smile Tja, ik weet niks meer te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:38

Phoenix schreef:
Hoi, ik ben Eleonora. Ik heb de naam Phoenix gekozen omdat A) ik als ik een Hunger Games fanfiction schrijf ik altijd Phoenix Tempest gebruik als hoofdrolspeelster, en B) omdat ik hem ook al had bij de WVW site (A). Ik ben dus bigbigbig fan van de Hunger Games, op gSm zie je dat ook aan mijn model, die heb ik ergens in december een Katniss-outfit aangetrokken, en nooit meer uitgedaan hahah. Ik haat mijn leeftijd, dus die sla ik lekker over. Verder houd ik echt diehard veel van schrijven en RPG en dat is denk ik het enige waar ik een beetje goed in ben. May the odds be ever in your favor.

Voorstellen 1813413Ou8gnCCI

ELL!!!!!! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl on Fire

Girl on Fire


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12
Woonplaats : District 12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:41

Dream schreef:
Phoenix schreef:
Hoi, ik ben Eleonora. Ik heb de naam Phoenix gekozen omdat A) ik als ik een Hunger Games fanfiction schrijf ik altijd Phoenix Tempest gebruik als hoofdrolspeelster, en B) omdat ik hem ook al had bij de WVW site (A). Ik ben dus bigbigbig fan van de Hunger Games, op gSm zie je dat ook aan mijn model, die heb ik ergens in december een Katniss-outfit aangetrokken, en nooit meer uitgedaan hahah. Ik haat mijn leeftijd, dus die sla ik lekker over. Verder houd ik echt diehard veel van schrijven en RPG en dat is denk ik het enige waar ik een beetje goed in ben. May the odds be ever in your favor.

Voorstellen 1813413Ou8gnCCI

ELL!!!!!! <3

Sas <33333
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:42

Phoenix schreef:
Dream schreef:
Phoenix schreef:
Hoi, ik ben Eleonora. Ik heb de naam Phoenix gekozen omdat A) ik als ik een Hunger Games fanfiction schrijf ik altijd Phoenix Tempest gebruik als hoofdrolspeelster, en B) omdat ik hem ook al had bij de WVW site (A). Ik ben dus bigbigbig fan van de Hunger Games, op gSm zie je dat ook aan mijn model, die heb ik ergens in december een Katniss-outfit aangetrokken, en nooit meer uitgedaan hahah. Ik haat mijn leeftijd, dus die sla ik lekker over. Verder houd ik echt diehard veel van schrijven en RPG en dat is denk ik het enige waar ik een beetje goed in ben. May the odds be ever in your favor.

Voorstellen 1813413Ou8gnCCI

ELL!!!!!! <3

Sas <33333

Hahaha

- nog even iets handigs misschien, ik ben een iemand die erg van fantasy is. Zweverig ect. HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
ellylovesyoux

ellylovesyoux


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : xxx

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 13:56

Oké, ik ben Elly en ik haat met hoofdletters typen maar nja ik moet wel. Ik ben 14 jaar, 2 maanden en 1 dag jong. Ik ben net als meerderen hier een HUGE fan van the Hungergames. Ook ben ik fan van Austin Mahone, een jongen die liedjes covert op youtube. Mijn grootste passie en hobby is voetbal, wat ik nu al ongeveer 2 jaar doe. Mijn allergrootste voorbeeld, qua voetballen is Messi, een speler van Barcelona. Nja dat was het wel zo'n beetje.

xxxx

saai verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antoinette




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Emptyzo 18 maa - 14:03

Ik ben Sacha, ik ben veertien jaar. Mijn hobby's zijn schrijven (Ik RPG al zo'n 3 jaar), lezen en ik ben ook een groot zwemfanaat. Verder heb ik een zware obsessie met het victoriaanse Engeland, de uitspraken en het persoonlijkheid van Oscar Wilde. Mijn favoriete film is Marie Antoinette en dat is precies de reden waarom mijn account op dit forum Antoinette heet. Momenteel zit ik in de 2HAVO maar ik wil volgend jaar graag 3VWO gaan doen. Mijn grootste droom is om op een dag te gaan studeren in Engeland. Op Cambridge of Oxford.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: