Delirious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.

Ga naar beneden 
+3
Water
Burtonized
Jugband Blues
7 plaatsers
AuteurBericht
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 16:00

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burtonized

Burtonized


Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 28

Wie ben ik?
Naam: Jolien

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 16:56

Lol, ik moet 'm nog zien, maar goed, we zullen zine of ik je mening ga delen :3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Water

Water


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Michelle

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 17:15

Het jammere aan films is altijd dat het zo anders is dan je je hebt voorgesteld. Ookal heb ik het boek niet gelezen én het boek niet gezien, ik kan me in je inleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl on Fire

Girl on Fire


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12
Woonplaats : District 12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 17:29

Die vlammen waren lullig HAHAHAH. Maar ik vond die Spelmakerskamer wel vet. Voor de rest vond ik het jammer dat je "Rue nog maar net kende", en dat ze toen al stierf. En het liedje was te kort. De Careers vond ik op zich wel goed, in de zin van "yay we gaan het waarmaken we zijn gekozen en we gaan winnen lalalalala" is dat niet altijd hoe ze denken? En Rue had ik me meer verlegen voorgesteld HAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 17:41

Girl on Fire schreef:
Die vlammen waren lullig HAHAHAH. Maar ik vond die Spelmakerskamer wel vet. Voor de rest vond ik het jammer dat je "Rue nog maar net kende", en dat ze toen al stierf. En het liedje was te kort. De Careers vond ik op zich wel goed, in de zin van "yay we gaan het waarmaken we zijn gekozen en we gaan winnen lalalalala" is dat niet altijd hoe ze denken? En Rue had ik me meer verlegen voorgesteld HAHAH

Hmm ja maar ik vond ze te kinderachtig overkomen om ook daadwerkelijk gevaarlijk te zijn. Alleen Cato vind ik wel tof. En ja, ik vond Seneca echt zo awesome hahah :). Ook hoe hij uiteindelijk zo in die kamer kwam met de nightlock. Ik vond ook Rue en Katniss een beetje random. Ik zie niet in waarom Rue Katniss randomly zou gaan verzorgen. I mean, ze is beter af met een tribuut minder. In het boek is het zo dat Katniss Rue eten geeft en dat Rue haar daarom gaat vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl on Fire

Girl on Fire


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12
Woonplaats : District 12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 18:15

The Madcap Laughs schreef:
Girl on Fire schreef:
Die vlammen waren lullig HAHAHAH. Maar ik vond die Spelmakerskamer wel vet. Voor de rest vond ik het jammer dat je "Rue nog maar net kende", en dat ze toen al stierf. En het liedje was te kort. De Careers vond ik op zich wel goed, in de zin van "yay we gaan het waarmaken we zijn gekozen en we gaan winnen lalalalala" is dat niet altijd hoe ze denken? En Rue had ik me meer verlegen voorgesteld HAHAH

Hmm ja maar ik vond ze te kinderachtig overkomen om ook daadwerkelijk gevaarlijk te zijn. Alleen Cato vind ik wel tof. En ja, ik vond Seneca echt zo awesome hahah Smile. Ook hoe hij uiteindelijk zo in die kamer kwam met de nightlock. Ik vond ook Rue en Katniss een beetje random. Ik zie niet in waarom Rue Katniss randomly zou gaan verzorgen. I mean, ze is beter af met een tribuut minder. In het boek is het zo dat Katniss Rue eten geeft en dat Rue haar daarom gaat vertrouwen.

Uhu, maar voor een film zou dat te lang duren, dan zouden degene die het boek het niet kenden het niet begrijpen. Btw; de Avoxen en de hoorn vond ik echt mislukkelingen. Maar daarbij, ik vond Katniss wel echt "Katniss", alleen natuurlijk beperkt, omdat je in het boek haar gedachten leest, en in een film is dat niet mogelijk. Maar Rue volgde Katniss toch al, en liet aan haar zien dat ze Cato's mes had gejat? Ik denk dat die vertrouwensband al een beetje opgebouwd moest zijn, voor mensen die het boek niet kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 18:30

Ik ga het niet lezen want ik moet 'm nog zien, nanananananananaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Curiosity

Curiosity


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 25

Wie ben ik?
Naam: Margaux

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptydo 22 maa - 19:15

Ik ga de film toch kijken. Eigenlijk zie ik de hele tijd van die trailers en zo. Ik vraag me echt af sinds wanneer Katniss onbehaard is in die trailers. o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Cannabis

Cannabis


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 70

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyvr 23 maa - 16:11

Ik vond het overall een goede film. En inderdaad dat sommige dingen tegenvallen maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. En over dat het niet bloederig was, dat was omdat ze het in Amerika PG-13 wilden maken en daarom minder geweld/bloed etc. gebruikten. Dat stukje van Rue vond ik trouwens wel echt raar, Katniss lag in een soort van boom ding ofzo en toen ging ik naar de wc (JA HEB IK WEER) en toen ik terug kwam waren ze al aan het plannen om dat eten te laten ontploffen. Nou Rue gaat dood. In het boek snap ik dat Katniss echt helemaal verdrietig is enzo. Maar in de film kent ze Rue amper en dan snap ik niet waarom ze er zo kapot van was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyvr 23 maa - 17:15

Cannabis schreef:
Ik vond het overall een goede film. En inderdaad dat sommige dingen tegenvallen maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. En over dat het niet bloederig was, dat was omdat ze het in Amerika PG-13 wilden maken en daarom minder geweld/bloed etc. gebruikten. Dat stukje van Rue vond ik trouwens wel echt raar, Katniss lag in een soort van boom ding ofzo en toen ging ik naar de wc (JA HEB IK WEER) en toen ik terug kwam waren ze al aan het plannen om dat eten te laten ontploffen. Nou Rue gaat dood. In het boek snap ik dat Katniss echt helemaal verdrietig is enzo. Maar in de film kent ze Rue amper en dan snap ik niet waarom ze er zo kapot van was.

Hmm ja maar als Saw en Final Destination 16+ zijn dan is THG met íets meer bloed ook nog wel 12+ hoor. En je moet het verhaal niet minder erg maken dan dat het is.
Idd ik snap ook niet waarom Rue Katniss verzorgt like ze kennen elkaar nauwelijks. Laat haar gewoon liggen I mean weer een concurrent minder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cannabis

Cannabis


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 70

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyvr 23 maa - 17:39

The Madcap Laughs schreef:
Cannabis schreef:
Ik vond het overall een goede film. En inderdaad dat sommige dingen tegenvallen maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. En over dat het niet bloederig was, dat was omdat ze het in Amerika PG-13 wilden maken en daarom minder geweld/bloed etc. gebruikten. Dat stukje van Rue vond ik trouwens wel echt raar, Katniss lag in een soort van boom ding ofzo en toen ging ik naar de wc (JA HEB IK WEER) en toen ik terug kwam waren ze al aan het plannen om dat eten te laten ontploffen. Nou Rue gaat dood. In het boek snap ik dat Katniss echt helemaal verdrietig is enzo. Maar in de film kent ze Rue amper en dan snap ik niet waarom ze er zo kapot van was.

Hmm ja maar als Saw en Final Destination 16+ zijn dan is THG met íets meer bloed ook nog wel 12+ hoor. En je moet het verhaal niet minder erg maken dan dat het is.
Idd ik snap ook niet waarom Rue Katniss verzorgt like ze kennen elkaar nauwelijks. Laat haar gewoon liggen I mean weer een concurrent minder?

I blame America

Vind ik ook.

Trouwens die shaky camera vond ik ook echt heel vervelend om naar te kijken.
EN HET EINDE MET SENECA VOND IK ECHT COOL haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyvr 23 maa - 17:40

Cannabis schreef:
The Madcap Laughs schreef:
Cannabis schreef:
Ik vond het overall een goede film. En inderdaad dat sommige dingen tegenvallen maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. En over dat het niet bloederig was, dat was omdat ze het in Amerika PG-13 wilden maken en daarom minder geweld/bloed etc. gebruikten. Dat stukje van Rue vond ik trouwens wel echt raar, Katniss lag in een soort van boom ding ofzo en toen ging ik naar de wc (JA HEB IK WEER) en toen ik terug kwam waren ze al aan het plannen om dat eten te laten ontploffen. Nou Rue gaat dood. In het boek snap ik dat Katniss echt helemaal verdrietig is enzo. Maar in de film kent ze Rue amper en dan snap ik niet waarom ze er zo kapot van was.

Hmm ja maar als Saw en Final Destination 16+ zijn dan is THG met íets meer bloed ook nog wel 12+ hoor. En je moet het verhaal niet minder erg maken dan dat het is.
Idd ik snap ook niet waarom Rue Katniss verzorgt like ze kennen elkaar nauwelijks. Laat haar gewoon liggen I mean weer een concurrent minder?

I blame America

Vind ik ook.

Trouwens die shaky camera vond ik ook echt heel vervelend om naar te kijken.
EN HET EINDE MET SENECA VOND IK ECHT COOL haha

Me too.

Inderdaad het was op een gegeven moment echt zo van DA FUQ ONTSLA DIE CAMERAMAN MET ZN PARKINSON HANDEN.

Seneca. Was. Awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cannabis

Cannabis


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 70

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyvr 23 maa - 17:48

HAHAHAHAHAH PARKINSON HANDEN HAHAHA ok ik heb lol

Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyza 24 maa - 14:04

Haha ik heb 'm net gezien. Ik baal eigenlijk nog het meest van die mutilanten. Oh, wat waren die fake, zeg. Echt niet zoals ik me had voorgesteld.
En er miste te veel. En dat begin met Prim was ook niet geweldig, en dat van dat hert was inderdaad helemaal dom. Gale had dat hert ook meteen afgeschoten, maar nee hoor, in de film zegt hij: "Ey Catnip, wat moet jij met zo'n zwaar hert?" Of zoiets.

Voor de rest vond ik de film supertof, en Haymitch en Seneca waren vooral geweldig, haha. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Emptyzo 25 maa - 20:02

Oh, en het brood uit district 11 miste, mweh Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.   Mijn uitgebreide negatieve mening over THG. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn uitgebreide negatieve mening over THG.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lady Gaga (mening?)
» Mijn school
» Mijn schoolfoto is zó lelijk.
» Ik mag mijn scheikundedocent niet.
» Huh? Is mijn avatar kleiner dan gisteren?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Algemeen :: Off-Topic-
Ga naar: