Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 70
Wie ben ik? Naam: Evelyn
Onderwerp: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:36
Ik ben morgen jarig dus geef ik vandaag een slaapfeestje. Maar nu hoor ik net dat één van mijn beste vriendinnen niet kan komen.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:39
Oh... misschien kan je het verplaatsen? Of is het meer zo van "ik kan wel komen maar ik verzin een smoes"? Nee toch? Want als ze écht niet kan kan je het altijd verplaatsen?
Cannabis
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:42
Het is vanavond en het is eigenlijk nu wel vervelend voor de andere meisjes als ik nu ga zeggen: Ja oeps sorry het gaat niet door.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:44
Cannabis schreef:
Het is vanavond en het is eigenlijk nu wel vervelend voor de andere meisjes als ik nu ga zeggen: Ja oeps sorry het gaat niet door.
Ben je vandaag jarig? :o Nee toch? Anyway, ja oke dat is waar. Misschien kan ze gewoon nog een andere dag komen? Wel minder gezellig mais bon...
Cannabis
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:49
The Madcap Laughs schreef:
Cannabis schreef:
Ben je vandaag jarig? Nee toch? Anyway, ja oke dat is waar. Misschien kan ze gewoon nog een andere dag komen? Wel minder gezellig mais bon...
Morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Yea I'll get over it, maar ik kreeg net dat smsje. Ze zei vandaag op school al dat ze misschien niet kon komen. But yea it's ok.
Jugband Blues
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 17:50
Cannabis schreef:
Cannabis schreef:
Ben je vandaag jarig? :o Nee toch? Anyway, ja oke dat is waar. Misschien kan ze gewoon nog een andere dag komen? Wel minder gezellig mais bon...
Yea I'll get over it, maar ik kreeg net dat smsje. Ze zei vandaag op school al dat ze misschien niet kon komen. But yea it's ok.
Hmmm :( Het is wel kut though.
Water
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Michelle
Onderwerp: Re: Oké ik vind dit dus best wel kut vr 23 maa - 21:47
Cannabis schreef:
Cannabis schreef:
Ben je vandaag jarig? Nee toch? Anyway, ja oke dat is waar. Misschien kan ze gewoon nog een andere dag komen? Wel minder gezellig mais bon...
Wel heel vaag dan... "ineens". Ze weet het, neem ik aan, al langer dan één dag? Anyways, ook zonder je beste vriendin kan je er een leuke party van maken! Alhoewel is het nu al te laat dat ik het zeg (je leest dit waarschijnlijk pas morgen: zo ja, GEFELICITEERD!): maak er iets leuks van en fijne nacht/dag/avond!