Delirious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3

Ga naar beneden 
+8
Flora
Girl on Fire
Azure
Water
Turn me On
Curiosity
briiittxx
Extra.Terrestrial.
12 plaatsers
AuteurBericht
Extra.Terrestrial.

Extra.Terrestrial.


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Weert

Wie ben ik?
Naam: Winoa

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 16:14

Black: een kruising tussen punk, goth en mijn fantasie 8D albino
Terug naar boven Ga naar beneden
briiittxx

briiittxx


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26

Wie ben ik?
Naam: Britt

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 16:20

Ehm. Tja. Ik heb niet echt een stijl... weet niet hoe ik het kan noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Extra.Terrestrial.

Extra.Terrestrial.


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Weert

Wie ben ik?
Naam: Winoa

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 16:23

elephant
Terug naar boven Ga naar beneden
Curiosity

Curiosity


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 25

Wie ben ik?
Naam: Margaux

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 16:38

Het komt neer op jeans, vesten die blijkbaar alleen ik draag, maar die je wel in alle mainstream-winkels vindt, en gewone truitjes. Ik draag geen truitjes waar het woord "sexy", "swag" en dergelijke opkomt omdat ik die gewoon dom vind. Ik ben vrij mainstream qua dat. Baretten zijn leuk, haarbanden ook. Mijn kruisjesketting ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
briiittxx

briiittxx


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26

Wie ben ik?
Naam: Britt

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 16:39

Curiosity schreef:
Het komt neer op jeans, vesten die blijkbaar alleen ik draag, maar die je wel in alle mainstream-winkels vindt, en gewone truitjes. Ik draag geen truitjes waar het woord "sexy", "swag" en dergelijke opkomt omdat ik die gewoon dom vind. Ik ben vrij mainstream qua dat. Baretten zijn leuk, haarbanden ook. Mijn kruisjesketting ook.

Nee, die truitjes zijn inderdaad vreselijk. Hmm, ik draag meestal strepen. Vestjes erover heen, 'vierkanten' shirtjes, die los vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 17:06

In een paar woorden: jongens achtig en sportief. Voor speciale gelegen heden een bloesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Water

Water


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Michelle

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 18:13

Ik kan het eigenlijk niet beschrijven. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en trek het aan. Ik ben niet van het hele chique, maar ook niet van het tegenovergestelde. Ik draag lage broeken, strakke rokjes, losse shirts, strakke shirt, vesten, blousjes... Eigenlijk alles wel. Dus ik weet niet hoe ik mezelf moet omschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 18:14

Ik denk meisjesachtig of zo, maar dan niet huppelig, maar meisjesachtig (oké dan), met streepjes en stipjes en vlechtjes en strikjes en dat soort tuttigheid. Maar wel altijd gecombineerd met iets stoers als een spijkerjasje of broek of whatever, dus ja, ik weet niet echt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl on Fire

Girl on Fire


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 18-03-12
Woonplaats : District 12

Wie ben ik?
Naam: Eleonora

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 18:57

Spijkerbroeken en shirts. Af en toe draag ik een spikesriem/halsband, en ik ben niet HELEMAAL standaard, dus een beetje wijd en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikheblekkergeenwebisteHAHAHHAHA.com
Flora

Flora


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 18-03-12

Wie ben ik?
Naam: Yin

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyzo 18 maa - 19:03

Hm.. Ik ben niet echt die altijd kijkt naar wat 'in' is. Ik draag meestal simpele kleren, of kleren met bloemenprint en daar gewoon een jeansbroek onder. Ik draag nooit rokjes/jurkjes, alleen bij speciale gelegenheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gentlerain

Gentlerain


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 27

Wie ben ik?
Naam: Nina

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyma 19 maa - 7:13

Ik draag wat er in mijn kast zit/ligt/chillt. Dat kan ik niet echt een 'stijl' noemen, vind ik zelf. Ik probeer wel steeds vaker is 'aparts' te dragen. Haha, dat klink echt kneus. Ik ben kneus.


Laatst aangepast door Gentlerain op zo 30 aug - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burtonized

Burtonized


Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 28

Wie ben ik?
Naam: Jolien

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyma 19 maa - 11:49

Uiteenlopend van zwarte kleding, die misschien jongensachtig genoemd kunnen worden, naar fleurige, meisjeskleding en jurkjes en rokjes en zo. Gheghe, mijn stijl is uiteenlopend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyma 19 maa - 16:16

In mijn hoofd ben ik een soort Lady Gaga gemengd met Sweeney Todd, maar in het echt ben ik vrij simpel gekleed, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cannabis

Cannabis


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 70

Wie ben ik?
Naam: Evelyn

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptyma 19 maa - 16:18

idk Ik denk "grunge" maar ook gewoon mainstream gemixt met idk grunge en lief HAHAHHA gaat lekker samen
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Emptywo 21 maa - 10:17

Cannabis schreef:
idk Ik denk "grunge" maar ook gewoon mainstream gemixt met idk grunge en lief HAHAHHA gaat lekker samen

Whut? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3    Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beschrijf in een paar zinnen wat jou stijl is :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Algemeen :: Lifestyle-
Ga naar: