Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 17:22
hahaha :o
Water
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Michelle
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 17:25
Same. Was alleen net met je aan het mailen. Oja ik moet dat mailtje van je nog even lezen haha brb!
Cannabis
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 70
Wie ben ik? Naam: Evelyn
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 17:25
Same, oeps ik bedoel: DITTO
Laatst aangepast door Cannabis op ma 19 maa - 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 17:26
Water schreef:
Same. Was alleen net met je aan het mailen. Oja ik moet dat mailtje van je nog even lezen haha brb!
Hahaha, ja, maar hier kan je ook mailen volgens mij. Alleen op gSm vind ik het wat makkelijker aangezien ik daar al weet hoe alles zit. Succes :p
Burtonized
Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Jolien
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 19:15
Het enige waar ik nog voor op gSm zit, is voor sommige ORPG's die ik daar heb lopen en voor mijn vriendinnen, maar ja, die sijpelen langzaam weg, dus ja, ik denk dat ik behoorlijk actief ga worden hierop (:
Curiosity
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 25
Wie ben ik? Naam: Margaux
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 19:24
Dat is best begrijpelijk.
Azure
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Het Capitool (a)
Wie ben ik? Naam: Jorien
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven ma 19 maa - 21:33
Onderwerp: Re: Ik zit nu meer hier dan op gSm, moet ik toegeven di 20 maa - 13:49
GSM is... nou ja, het is wel gezellig. soms. maar al die topics op geen-gsm gaan steeds meer alleen maar over jb, 1d, gb sales en dat soort troep (sorry jb/1d fans) en er zijn minder leuke topics waar je met elkaar kan kletsen over iets zonder dat het direct een ruzie word.