IK WIL MET IEMAND PRATEN OVER CALE EN RIBA EN ZWANENHALS ARBELL EN OVER KLEIST EN VAGE HENRI.
Ik kan wel kijken of ik het boek in de bieb kan vinden en dan kan lezen? heb toch weer een nieuw boek om te lezen nodig ;P
Curiosity
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 25
Wie ben ik? Naam: Margaux
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:37
Je gaat het je niet beklagen. Serieus. Linkerhand van God is het enige verhaal waar een engel in komt die geen zacht eitje is. Oh, en ook het enige boek waar ik écht door geraakt werd.
Water
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Michelle
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:39
Dream schreef:
Curiosity schreef:
IK WIL MET IEMAND PRATEN OVER CALE EN RIBA EN ZWANENHALS ARBELL EN OVER KLEIST EN VAGE HENRI.
Ik kan wel kijken of ik het boek in de bieb kan vinden en dan kan lezen? heb toch weer een nieuw boek om te lezen nodig ;P
Lees boeken van chamberssssss
Curiosity
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:41
Water schreef:
Dream schreef:
Curiosity schreef:
Aidan Chambers? Ik heb nog niet veel ervan gelezen, maar wel Het Hoofdkussenboek van Cordelia Kenn, dit is alles. Dat had echt een mooi einde.
Water
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:42
Curiosity schreef:
Water schreef:
Dream schreef:
Curiosity schreef:
Aidan Chambers? Ik heb nog niet veel ervan gelezen, maar wel Het Hoofdkussenboek van Cordelia Kenn, dit is alles. Dat had echt een mooi einde.
Ik heb pas twee boeken van hem gelezen: De Tolbrug en Je moet dansen op mijn graf. Dit is alles ligt nu op mijn nachtkastje te wachten tot ik erin begin haha... Lijkt me heel mooi.
Curiosity
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:43
Dat boek moet je lezen, man.
Water
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:48
Curiosity schreef:
Ik weet het haha, ik lees ook gewoon kleine stukjes op internet (vraag me niet hoe, maar ik kom ze telkens tegen) en ja dan denk ik "fuq ik moet echt beginnen!" maar ben nu nog in een ander boekje bezig dus ja haha! In ieder geval, als ik dit is alles uit heb zal ik eens kijken naar de linkerhand van god!
Curiosity
Onderwerp: Re: MENSEN wo 21 maa - 15:50
Water schreef:
Curiosity schreef:
Ik weet het haha, ik lees ook gewoon kleine stukjes op internet (vraag me niet hoe, maar ik kom ze telkens tegen) en ja dan denk ik "fuq ik moet echt beginnen!" maar ben nu nog in een ander boekje bezig dus ja haha! In ieder geval, als ik dit is alles uit heb zal ik eens kijken naar de linkerhand van god!
Eigenlijk is het vrij normaal waarom ik het leuk vind. HAHA Serieus, de hoofdpersoon. Overduidelijk.