Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Jolien
Onderwerp: Ik voel me de laatste tijd echt zo... di 20 maa - 14:58
... leeg. Ja, een ander woord heb ik er niet voor. Ik heb gewoonweg geen zin meer om iets te doen, lig het liefst de hele dag in m'n nest met m'n laptop te rpg'en. Echt, bah, ik begin nu echt irritaties te krijgen aan dat gevoel.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Ik voel me de laatste tijd echt zo... di 20 maa - 15:28
Ik wilde echt net een topic over hetzelfde aanmaken, met als enige verschil dat ik zelfs geen zin heb ik rpgen of schrijven. Nou ja, eigenlijk zou ik rpgen wel leuk vinden, maar dan moet ik wel de perfecte match hebben als rpg persoon want anders laat ik rpgs snel in de steek.
Maar ik heb ook helemaal geen zin meer om ergens te reageren of zo op internet, maar óók geen zin om iets anders te doen, dus ik zit maar de hele dag door forums te klikken.
Burtonized
Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Jolien
Onderwerp: Re: Ik voel me de laatste tijd echt zo... di 20 maa - 16:59
Hmm, ik heb juist te veel behoefte aan rpg's en heb, godzijdank, nu twee rpg's waar ik me volledig op kan richten en bij wie mijn 'match' ook gewoon goed is, dus dat scheelt. Ik heb gewoonweg geen zin om iets te doen, dus inderdaad, ik zit de hele dag maar wat op forums te klikken, reageer hier en daar wat en that's it.
Water
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Michelle
Onderwerp: Re: Ik voel me de laatste tijd echt zo... di 20 maa - 20:08
Misschien ligt het wel weer gewoon aan de tijd van het jaar...