Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Grmbl, ik kan het juiste rpg plaatje niet vinden. di 20 maa - 15:30
Ja, ik heb een "nieuw" personage, Isaac, en nu zoek ik een foto voor 'm. Hij heeft heel lichtblond haar en is ook vrij bleek, maar op tumblr plaatsen ze alleen maar jongens met bruine krullen (wat ik normaal echt jdklsafjkldsafd vind, maar nu past het niet) :(
Burtonized
Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Jolien
Onderwerp: Re: Grmbl, ik kan het juiste rpg plaatje niet vinden. di 20 maa - 17:02
Aï, dat is wel balen :c Godzijdank heb ik daarom altijd mijn vaste personages, eigenlijk, vooral bij meiden, jongens variëren nog wel. Maar goed, ik snap je probleem, ik heb eens een hele middag moeten zoeken tot ik eindelijk een plaatje vond dat een beetje in de buurt kwam.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Grmbl, ik kan het juiste rpg plaatje niet vinden. di 20 maa - 17:49
Hmm ik zet mijn zoektocht maar voort op deviantart en eventueel weheartit
Onderwerp: Re: Grmbl, ik kan het juiste rpg plaatje niet vinden. di 20 maa - 18:27
Ik wil opzich wel helpen aangezien ik toch een soort zombie ben die RPG't en plaatjes zoekt HAHA, Alleen ik weet niet wat je leuk vind? Foto's van mensen in een studio of gewoon zoals ehm 'normaal'? en leeftijd. ;P
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Grmbl, ik kan het juiste rpg plaatje niet vinden.