Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Jolien
Onderwerp: Jorien en Iris di 20 maa - 18:45
en ieder ander die ik ken van RPG-sites of van gSm (die dus weten waar ik het zo over ga hebben, gheghe), wees trots op me. Dit is geloof ik één van de eerste sites waar ik actief op ben en níet degene ben die met 100 berichten voorloop op de rest. Oké, dat moest ik gewoon eventjes zeggen, gheghe.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Jorien en Iris di 20 maa - 18:47
Trots op je
Burtonized
Onderwerp: Re: Jorien en Iris di 20 maa - 18:48
AHAHAH, yaaaaay. Nee, maar op de andere (oké, toegegeven, RPG)sites, was ik degene die met echt met minstens 100 berichten op de rest voorliep, gheghe.
Jugband Blues
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 11-03-12 Leeftijd : 28 Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)
Wie ben ik? Naam: Aaricia
Onderwerp: Re: Jorien en Iris di 20 maa - 18:49
Hahahahahaha, dat is toch niet zo erg? Tenzij je ook qua verhaal voorloopt Nu ben ik diegene Nou ja, bijna. Volgens mij heb ik de meeste berichten geplaatst van iedereen XD.
Azure
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Het Capitool (a)
Wie ben ik? Naam: Jorien
Onderwerp: Re: Jorien en Iris do 22 maa - 7:46
Niet waar, op STG had ik het meest. >(
Burtonized
Onderwerp: Re: Jorien en Iris do 22 maa - 13:46
Azure schreef:
Oh, true, wacht en op artmakesyoubelieve (toch?) had ik ook niet de meeste xD. Maar op wingardiumleviosa en op HTC had ik wel de meeste, gheghe.
Azure
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Het Capitool (a)
Wie ben ik? Naam: Jorien
Onderwerp: Re: Jorien en Iris do 22 maa - 14:37
Burtonized schreef:
Azure schreef:
Oh, true, wacht en op artmakesyoubelieve (toch?) had ik ook niet de meeste xD. Maar op wingardiumleviosa en op HTC had ik wel de meeste, gheghe.
Voel je maar stoer, hoor. xd Ik was wel bijna altijd tweede, trouwens, niet vergeten.