Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 28
Wie ben ik? Naam: Michelle
Onderwerp: Vandaag tijdens werken overkwam me toch iets... di 20 maa - 20:14
Haha ik dacht dat dat alleen in films en boeken gebeurde joh XD. In ieder geval, ik werk in een ijssalon. Dat ten eerste even. Een jongeman van een jaar of 18/20 kwam een warme chocolademelk drinken. Ik noemde hem per ongeluk meneer en daar vond hij zichzelf blijkbaar te jong voor. Hij noemde me vervolgens dus mevrouw. Enfin, ik gaf hem zijn chocolademelkje, hij rekende af en hij dronk het op op het terras. Een half uur later kwam hij weer binnen. Hij wilde een ijsje (like woh, betere keuze dan chocomelk) dus ik geef hem dat ijsje, zeg hem de prijs. Kijkt hij me aan like "wtuh moet ik betalen?" Dus hij zoeken naar zijn portemonnee (hij was vast te veel bezig met dat wat hierna gaat gebeuren waarvan ik denk dat het alleen in films gebeurt, dit allemaal is slechts een "korte" inleiding om het allemaal wat zoetsappiger te maken), hij betaalt en zegt vervolgens:"Ik heb dit nog nooit eerder gedaan." Mijn hersenen slaan op hol. Heeft hij nog nooit eerder betaald? Wat een mongol, denkt zeker dat hij met zijn hoofd (dat alles behalve über-aantrekkelijk is) overal iets gratis mee kan nemen. Maar oké, dit is nog niet het einde, er volgde een zin... "Je lijkt me een heel leuk meisje. Heb je misschien zin om een keer met mij een hapje te eten?" Dus mijn mond was meteen langer dan een meter... Wa-gen-wijd open. Denk dat je de patat (ook al at ik geen patat) van gisteravond kon zien zitten. Maar hij is dus echt een stuk ouder en lelijk. Dus ik dacht whut. Maar mijn verbijstering blijkt wel weer uit dit topic hoop ik. Dus... Dit was mijn verhaal.