Delirious
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG ~ Shot in the dark

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyzo 18 maa - 18:09

Shot in the dark
Like a Star @ heaven Voorafgaande info.
Jaren verder, jaren verder de tijd in. Het jaar 3019 beter gezegd. Mensen leven in armoede of in enorme rijkdom. Mensen zijn nergens meer veilig, helemaal nergens. Overal worden moorden gepleegd, maar wat doet de politie? Helemaal niks, die zitten heerlijk op hun stoeltje de kleine klusjes op te lossen Van die kleine dingen, voor de rest doen ze niks meer. Geen mens, geen dier, geen kind. Niks is meer veilig.

Wegen zijn slecht, stoplichten doen het zelden. Alles is slecht. Mensen hebben weinig te eten, kinderen sterven door uitdroging, ziekenhuizen zijn niet meer in werking. De meesten mensen werken niet eens meer. Niks, alles is zo zo en echt zo slecht. Alleen mensen die rijk zijn, kinderen die in een rijke familie zijn geboren hebben een kans om deze hel te overleven, maar ook die kans is aardig klein. Ben jij niet in zo'n familie geboren? Dan is er geen kans om te overleven.


Like a Star @ heaven Verhaallijn:
Jongens, jongens en nog eens jongens. In deze tijd zijn jongens en mannen de baas. Zij regeren en commanderen de vrouwen. Ze dwingen ze. Luisteren de vrouwen niet? dan komen ze de dood te ge moet. Als vrouw zijnde moet je dus luisteren. Niemand wil sterven, iedereen wil laten zien. Iedereen wil laten zien dat hij of zij sterk is. De bende, de bende mannen/jongens die in deze RPG speelt hebben een zware missie. Zij moeten vrouwen doden, gevaarlijke vrouwen. Ze moeten, onderdwang. Misschien zelfs wel hun nichtje, hun eigen zus. Hun eigen vrouw, misschien moeten zij een belangrijk iemand voor hun doden. Deze mannen/jongens hebben de taak, ze moeten en daarmee punt uit. Allemaal krijgen ze van een rijk man een uitsrustig, een uitrusting om deze vrouwen/meiden te doden. Zodat zij niet de macht krijgen. Ze zijn sterk, sterker dan de mannen ooit hadden gedacht. Ze moeten de strijd aan, de strijd met deze vrouwen die willen bewijzen. Bewijzen dat ze sterk genoeg zijn, de vrouwen die de macht willen en de vrouwen die willen helpen. Helpen zodat alles weer goed komt, alles weer zoals vroeger word. Wie zal deze strijd overleven en wie niet?

Like a Star @ heaven Invullen
Naam:
Bijnaam:
Geslacht:
Leeftijd:"
Uitterlijk + foto:
Goede kanten:
Slechte kanten:
Door:

Like a Star @ heaven Rollen :
Like a Star @ heaven Mannen/jongens 1/?
Like a Star @ heaven Elijah McAdams. ->
Naam: Elijah McAdams.
Bijnaam: Elijah. Geen bijnaam, dus.
Geslacht: Mannelijk.
Leeftijd: 21.
Uiterlijk + foto: Elijah is zo'n één meter tachtig, misschien iets langer - het bijhouden van zijn lengte heeft hem nooit echt kunnen boeien. Zijn haren krullen om zijn gezicht mee en zijn bruin, maar neigen soms naar zwart als het licht anders staat dan normaal. Ook zijn ogen zijn bruin. Zijn kledingstijl is niet als heel apart te betitelen, maar ook niet als normaal. Hij houd wel van wat aparte kleding, maar het is ook niet zo dat hij de mannelijke Lady Gaga is.
Goede kanten: Elijah heeft eigenlijk alleen maar goede kanten waarmee hij zijn slechte kanten versterkt, maar los van elkaar gezien horen de volgende karaktereigenschappen toch wel bij “goed”: hij is slim, en denkt na voordat hij was zegt. Hij ziet kansen, en is niet snel bang. Voor hem is het glas altijd halfvol in plaats van halfleeg – pessimisme is niet zijn ding. En ondanks zijn slechte kanten kan hij charmant zijn, jazeker.
Slechte kanten: Elijah denkt alleen aan zichzelf, ja, hij is zeer egoïstisch. Hij bindt zich niet snel aan mensen, wat betekent dat de helft hem niet kan schelen. Bovendien kan hij absoluut niet tegen “zachte”, zeurderige mensen. Hij is sarcastisch en soms ronduit onbeleefd.
Door: The Madcap Laughs


Like a Star @ heaven Vrouwen/meiden 2/4 ( pas wanneer er 4 jongens zijn komt er weer plek voor vrouwen)
Like a Star @ heaven Marie Juliet Moon->
Naam: Marie Juliet Moon
Bijnaam: Juul of Juultje omdat ze nog al klein is voor haar leeftijd.
Geslacht: Juliet is een meisje, zoals je misschien al verwachtte aan de naam.
Leeftijd: Op dit moment is deze vrouw al negentien jaar en elf maanden, dat betekend dat ze over een maand ongeveer twintig word. Om precies te zijn om twintig April.
Uitterlijk + foto: Juliet heeft lange donkere haren die in de zomer een ietsjes lichtere tint krijgen dan normaal, in de winter zijn ze dan ook iets donkerde. Ook heeft ze hele mooie ogen, hele blauwe met een kleine twinkeling er in. Voorderest is Juliet een klein meisje, maar één meter en 65 centimeter om precies te zijn. Maar dit boeit haar helemaal niks. De rest zie je wel op het plaatje ;P
Spoiler:
Goede kanten: Juliet is een echte doorzetter die echt voor haar doel gaat, tot de dood haar van de aarde af haalt zal ze altijd door blijven vechten. Doordat haar zusje ook een vechter was maar die het niet heeft overleeft vecht ze voor 2. Ze is een sterke vrouw dus. Voorderest kan je met Juliet erg goed overleggen, ze weet precies wat ze wil.
Slechte kanten: Ze zet door waardoor ze soms andere mensen wel eens verwond, ook is ze niet de beste met scherpe dingen. Ze is ook nog al onhandig wat niet altijd even goed van pas komt.
Door: Dream AKA Sasha

Like a Star @ heaven Eleonora Jalisa Silini
Naam: Eleonora Jalisa Selini
Bijnaam: El, toch wordt ze niet vaak bij haar bijnaam genoemd
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19,7
Uitterlijk + foto: Eleonora heeft een bleke huid wat we ook wel 'melk' noemen. Ze heeft donkere rode haren maar deze lijken soms bijna bruin, deze zijn vaak samengebonden in een wilde knot. Ze heeft grote grijze ogen welke je een ongewoon gevoel geven en je soms laten rillen. Grote ogen maar kleine donkere lippen meestal omrind door een kleine zwakke glimlach. Ze heeft een dun lichaam en ze ziet eruit alsof je haar zo doormidden kan breken maar vergis je niet want ze is erg sterk.

Goede kanten: Eleonora is een erg sterk meisje welke vecht en strijd voor haar doel, ze deinst niet gauw achteruit. Ze is een erg slimme meid toch gebruikt ze haar wijsheid niet altijd en maakt ze soms dus grote fouten.
Slechte kanten: Eleonora is erg koppig en is luistert alleen naar hoe zij het wil en vertikt het dus om het advies van een ander op te volgen. Ze is dol op meteen in actie te komen maar hierdoor gebeuren er vaak dingen welke niet in haar voordeel zijn.
Door: Nikki


Laatst aangepast door Dream op za 24 maa - 8:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
briiittxx

briiittxx


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26

Wie ben ik?
Naam: Britt

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyzo 18 maa - 20:44

Ik wil wel meedoen, maar dit is mijn eerste RPG dus sorry als ik het verkeerd doe, haha. ( tenminste, wel eens op punkypet.nl rollenspellen gedaan haha)
Ik moet zo gaan, ik vul morgen het lijstje wek in hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyma 19 maa - 16:03

briiittxx schreef:
Ik wil wel meedoen, maar dit is mijn eerste RPG dus sorry als ik het verkeerd doe, haha. ( tenminste, wel eens op punkypet.nl rollenspellen gedaan haha)
Ik moet zo gaan, ik vul morgen het lijstje wek in hihi.

Goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyma 19 maa - 18:40

Naam: Elijah McAdams.
Bijnaam: Elijah. Geen bijnaam, dus.
Geslacht: Mannelijk.
Leeftijd: 21.
Uiterlijk + foto: Elijah is zo'n één meter tachtig, misschien iets langer - het bijhouden van zijn lengte heeft hem nooit echt kunnen boeien. Zijn haren krullen om zijn gezicht mee en zijn bruin, maar neigen soms naar zwart als het licht anders staat dan normaal. Ook zijn ogen zijn bruin. Zijn kledingstijl is niet als heel apart te betitelen, maar ook niet als normaal. Hij houd wel van wat aparte kleding, maar het is ook niet zo dat hij de mannelijke Lady Gaga is.
Foto:
RPG ~ Shot in the dark Displaypicture?imageid=33588303&large=1
Goede kanten: Elijah heeft eigenlijk alleen maar goede kanten waarmee hij zijn slechte kanten versterkt, maar los van elkaar gezien horen de volgende karaktereigenschappen toch wel bij “goed”: hij is slim, en denkt na voordat hij was zegt. Hij ziet kansen, en is niet snel bang. Voor hem is het glas altijd halfvol in plaats van halfleeg – pessimisme is niet zijn ding. En ondanks zijn slechte kanten kan hij charmant zijn, jazeker.
Slechte kanten: Elijah denkt alleen aan zichzelf, ja, hij is zeer egoïstisch. Hij bindt zich niet snel aan mensen, wat betekent dat de helft hem niet kan schelen. Bovendien kan hij absoluut niet tegen “zachte”, zeurderige mensen. Hij is sarcastisch en soms ronduit onbeleefd.
Door: The Madcap Laughs
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptydi 20 maa - 18:20

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
chicata

chicata


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 22-03-12
Leeftijd : 25

Wie ben ik?
Naam: Nikki

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptydo 22 maa - 15:07

Oeh Nikki wil wel meedoen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptydo 22 maa - 15:11

Oeh, nice! Ik wil wel meedoen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptydo 22 maa - 15:45

Maak maar een lijstje zal ik zeggen ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
chicata

chicata


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 22-03-12
Leeftijd : 25

Wie ben ik?
Naam: Nikki

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptydo 22 maa - 15:52

Naam: Eleonora Jalisa Selini
Bijnaam: El, toch wordt ze niet vaak bij haar bijnaam genoemd
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19,7
Uitterlijk + foto: Eleonora heeft een bleke huid wat we ook wel 'melk' noemen. Ze heeft donkere rode haren maar deze lijken soms bijna bruin, deze zijn vaak samengebonden in een wilde knot. Ze heeft grote grijze ogen welke je een ongewoon gevoel geven en je soms laten rillen. Grote ogen maar kleine donkere lippen meestal omrind door een kleine zwakke glimlach. Ze heeft een dun lichaam en ze ziet eruit alsof je haar zo doormidden kan breken maar vergis je niet want ze is erg sterk.
RPG ~ Shot in the dark 2rq260y
Goede kanten: Eleonora is een erg sterk meisje welke vecht en strijd voor haar doel, ze deinst niet gauw achteruit. Ze is een erg slimme meid toch gebruikt ze haar wijsheid niet altijd en maakt ze soms dus grote fouten.
Slechte kanten: Eleonora is erg koppig en is luistert alleen naar hoe zij het wil en vertikt het dus om het advies van een ander op te volgen. Ze is dol op meteen in actie te komen maar hierdoor gebeuren er vaak dingen welke niet in haar voordeel zijn.
Door: Nikki

Sorry heb dat plaatje niet meer zonder naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyza 24 maa - 8:13

Niemand meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jugband Blues

Jugband Blues


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Panem (maar soms ben ik ook op Hogwarts, en soms in Middle Earth)

Wie ben ik?
Naam: Aaricia

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyzo 25 maa - 12:00

Hmm ik wil beginnen lol Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Turn me On

Turn me On


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 18-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ergens.

Wie ben ik?
Naam: Sasha

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyzo 25 maa - 17:50

Jugband Blues schreef:
Hmm ik wil beginnen lol Sad

Ik eigelijk ook >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Het Capitool (a)

Wie ben ik?
Naam: Jorien

RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Emptyzo 25 maa - 19:48

Wacht, laat maar, heb het een beetje druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG ~ Shot in the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG ~ Shot in the dark   RPG ~ Shot in the dark Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG ~ Shot in the dark
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One Shot ~ Braveness
» mijn eerste one shot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Delirious :: Verhalen en Rollenspellen :: Rollenspellen-
Ga naar: